Песен за Белия БРЯГ



     Въртят се спомените около Белия Бряг,
     като чайка сред вълните броди мисълта, броди мисълта ми...кога ли ще те видя, мой бряг...
     Мой Бряг тъй бял и свиден, мой брат,
     когато морната Луна изкъпана, над теб разперила крила запее...
     Песента на Залеза в гръдта ти бяла и приказка на Изгрева разкаже,
     Твойта Сила е скрила синевата, в сърцето бие фара на пристана бял...
     Душата ми лети към тебе, Мой Бряг, в сънищата виден на яве сънуван, 
    Мой Брат, повика ме твоето БЯЛО...

    Сега и тук летя към Белия Бряг,
    като чайка сред вълните плувам сама и любувам се на волния бяг на водите му бели...
    Моят Бряг е тъй свиден и благ,
    като морната Луна окъпана,когато се спусне над Бялото и запее...
    Песента на звездите над гръдта му бяла и приказка на Огъня разкаже.
    В тази сила се е свила свободата, в сърцето бие Фара от пристана бял...
    Душата ми лети със тебе, Мой Бряг, в сънищата виден, на яве сънуван,
    Мой Брат, прегърна ме твоето БЯЛО.


                               Белият Бряг
МагМо/ 28.07.2019, АнтарДвип

Коментари

Популярни публикации