Mere GuruDev song / Моят ГуруДев

Happy Birthday, Messenger of Love! May your joy be my blessing!
12.10.2019, AntarDvip Temple


MERE GURUDEV SONG

Моят ГуруДев!
...Той е татко на толкова много деца,
в прекрасна градина за тях с места за игра.
Моят ГуруДев!
...Той е слънце в пустиня от печал и тъга,
оазис съм аз в неговите боси наранени крака.
Моят ГуруДев!
..Той е смирението на дете, обвинено в лъжи,
моли за прошка, виновно потопено в сълзи.
Моят ГуруДев!
...Той е дал на Бог своята душа за вечността
Кой е в тази игра ми разказва сега...
Моят ГуруДев!
...Той е Закрилник, баща на Рода, 
подслонът в беда и моя съдба.
    ГуруДев тече в живота ми като река,
    която в океан от любов ме залива.
   Малка капка – сълза на сълзите, 
   вечно плувам в своя Създател.
 Моят ГуруДев! Моят ГуруДев! Моят ГуруДев!
   ГуруДев, направи ме инструмент на твоята Лила!
  Нека тази реалност споделим във вечна игра.
  Перманентната нишка, която ни свързва - 
   моята ръка в твоята ръка... и Божествената любов. 
  
 Шривасанга благодари на ГуруДев, благо - дарение с обич.

My GuruDev!
... He's the daddy of so many kids,
in a lovely garden for them with places to play.
My GuruDev!
... He is a sun in a desert of sadness and sorrow,
an oasis I am in his bare feet.
My GuruDev!
..He is the humility of a child accused of lying,
begs for forgiveness, guilty of tears.
My GuruDev!
... He gave God his soul for eternity
Who's in this game is telling me now ...
My GuruDev!
... He is the Protector, the father of Rhoda,
shelter in trouble and my destiny.
    GuruDev flows in my life like a river,
    which floods me in an ocean of love.
   A small drop - a tear of tears,
   I always swim in my Creator.
 My GuruDev! My GuruDev! My GuruDev!
   GuruDev, make me an instrument of your Lila!
  Let's share this reality in eternal play.
  The permanent thread that connects us -
   my hand in your hand ... and Divine love.
  
 Srivasanga thanked GuruDev, thanks with love.

the melody of the song Mere GuruDev

Коментари

Популярни публикации